07 September 2010 08:11:30

Navigation
    Hem
  Forum
  Klanmedlemmar
  Klan Regler
  Forum Regler
  FAQ
  Nyhetskategorier
  Klan Shop
  Sök
Kontakta oss
  Kontakta oss via Xfire
  Kontakta
  Gå med i SsL*
Z-war
  Utmana oss
  Match Historik
Euro Domination
  E-Dom Hemsida
  Bokade matcher
  Match resultat
  Live match stats
  Nyheter
  Awards

Klotterplank

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett meddelande.

2010/09/04 23:34
Men jag lyssnade på det albumet först!
2010/09/04 20:12
Det är väl bara jag som gillar modern pop men iaf.. Katy Perry har nytt album ute på spotify, INTE ILLA (för den som gillar pop)
2010/09/03 18:57
OM Ban funktionen finns ja... det var ju ett av skälen till att dom införde iw net? Men vi håller tummarna!
2010/09/03 18:38
Det kommer ju bli dediservrar så de är ju bara att banna dem som cheatar....
2010/09/03 14:46
Ge hit nu för fan ! Jo kommer finnas cheaters i betting games säkert, men hoppas på att dom kan stoppa dem. Just line em up and ... War
2010/09/03 14:02
Ser skoj ut men frågan är om det inte blir som vanligt, en j-vla massa cheaters och "noob" vapen som driver en till vansinne
2010/09/03 10:53
2010/09/03 09:52
Gimme gimme gimme!!! Ser ut som det kan bli... eum ...eum ... kickass hehe
2010/09/03 08:50
Ny info om Black ops. det är valid inga rykten. http://www.youtub...re
=channel
2010/09/02 07:51
Idag kommer jag hem. Smile Så nu blir det lite cod igen.
2010/08/28 23:06
På studentpubbarna, ja. Håller på hela nästa vecka med inspark så det blir ut då igen minst 3-4 ggr.. Så sliten kommer jag nog bli allt.
2010/08/28 17:58
blir man trött i kroppen av att bara vara ute?
2010/08/26 09:52
Shit pomes frittes vad trött man är i kroppen efter att vara ute igår. Pfft
2010/08/25 08:58
Pax för att vara taliban! (vem gillar inte att få smisk av en hårig karl Wink )
2010/08/25 07:18
Moohahahahaha, ska vara en britt för nått sånt, förvisso hade jag väntat mig nått liknande från USA's President Grin

TS3

Links

Visa ämne

Skriv ut ämne
Roligt
zurox
#1 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-02-01 22:19
Glitcher

Registrerad: 15.11.09

En ung man gick och lade sig, kysste sin fru och somnade. Plötsligt vaknade han och såg en äldre man i vit dräkt stå bredvid sängen. - Vem är du och vad gör du i mitt sovrum? - Jag är Sankte Per och du är inte i ditt sovrum, sa mannen. - Va!? Menar du att jag har dött? Jag är ju så ung, sa mannen. Skicka mig genast tillbaka till min fru! - Så enkelt är det inte, sa Sankte Per. Du har bara två möjligheter att komma tillbaka till jorden. Den första är som hund.. - Som hund? utbrast mannen. Nej det passar mig inte. Vad är den andra möjligheten? - Det är att komma tillbaka som höna, svarade Herren. - Okej, låt mig bli en höna! bestämde mannen. Sagt och gjort. Den unge mannen förvandlades till en vacker höna och befann han sig åter på jorden, i ett hönshus. Snart kände han en märklig känsla i bakdelen. - Jag exploderar, tänkte han. Det här var kanske inte en så bra idé. Då kom en tupp fram till honom - Du måste vara den nya hönan som Sankte Per berättade om. Hur känns ditt nya liv? frågade han hönan. - Ganska bra, men jag har en så märklig känsla, som om jag ska explodera, svarade mannen. - Ja, skrattade tuppen, du måste lägga ett ägg! - Och hur gör jag det? Jag har aldrig lagt ett ägg! - Du gal högt två gånger och sen pressar du så länge du kan. Så gör alla andra hönorna, förklarade tuppen. Mannen gol två gånger och pressade tills det inte gick mer och ut kom ett ägg! - Det gick ju bra! Jag gör om det, tänkte mannen. Han gol igen och tryckte, och ut kom ytterligare ett ägg. Och eftersom det kändes så bra, gjorde han det en gång till. När han gol, hörde han plötsligt en röst: Oskar,vakna för helvete,du skiter ju ner hela sängen!

Nu när ni endå är här så kan jag passa på att fråga en sak. det är ingen som åker förbi Kumla/örebro som man kan hänga på till träffen?? givetvis betalas en slant för bensin Pfft
Redigerat av zurox den 2010-02-01 22:21
fourzerotwo.files.wordpress.com/2010/01/8bitprice1.png

"Do you even have a life?".. "Im a gamer, I have plenty of lives!"

JojjE
#2 Skriv ut inlägg
Publicerat 2010-02-02 14:26
Användarbild

Admin

Registrerad: 01.04.08

LOL
www.clan-ssl.se/images/photoalbum/teabagging.jpg

http://www.jo-design.se